Varenda donation rÀknas. Liten som stor!

Tillsammans utplĂ„nar vi utanförskap och hjĂ€lper miljontals mĂ€nniskor att dela sin passion med andra och göra Sverige till ett varmare land đŸ™đŸ»â™„ïž

Gör en donation

Med koden nedan kan du Swisha ett vallfri belopp till Föfreningslivet för att stödja vÄr mission.

Qr-code
Kopierat!
heart

Relationer

Forskning visar att det enda som verkligen skapar lycka Àr att ha bra relationer till andra mÀnniskor.

sun

Gemenskap

Hur Àr gemenskap och inkludering idag jÀmfört med för 30 Är sedan?

lightbulb

Tre/tio Àr aktiva i förening

29 procent av befolkningen, 16 Är och Àldre, deltar aktivt i minst en förenings verksamhet. Det motsvarar ungefÀr 2,4 miljoner mÀnniskor.

quote

Syftet med ‘Föreningslivet’ Ă€r att utplĂ„na utanförskap och hjĂ€lpa mĂ€nniskor hitta varandra.

—Morgan, grundare

FrÄgor om plattformen?

Om du upplever ett problem med plattformen eller om du har frÄgor om tillgÀnglighet kan du kontakta oss pÄ foreningslivet.dev@gmail.com